1.AM GRESIT DATELE DE FACTURARE. SE POATE REFACTURA COMANDA?
In cazul in care comanda este finalizata, modificarea datelor de facturare presupune stornarea facturii initiale si emiterea unei noi facturi. Pentru a solicita o refacturare asteptam un e-mail la comenzi@patiser.ro cu datele comenzii ce trebuie refacute impreuna cu noile date de facturare.
2.CARE SUNT AVANTAJELE UNEI COMENZI ONLINE?
Plasarea comenzii online prezinta o serie de avantaje:
- Comenzile pot fi inregistrate la orice ora, fiind preluate in ordinea inregistrarii lor;
- Rezervarea produselor se face automat la inregistrarea comenzii, daca acestea au statusul “In stoc”;
- Poti verifica direct din contul tau Patiser.ro traseul comenzii de la inregistrarea ei pana la livrare.
3.CUM POT RETURNA UN PRODUS/ O COMANDA?
Pe patiser.ro returul este GRATUIT. Ai la dispozitie 14 de zile calendaristice pentru a solicita returul produselor. Tot ce trebuie sa faci este sa completezi formularul de retur sau sa trimiti un mail catre comenzi@patiser.ro.
- asigura-te ca ai toate elementele necesare pentru a efectua returul: factura initiala, certificate de garantie, etichete etc.
- patiser.ro va trimite curierul la adresa indicata de tine si va prelua coletul de retur.
Pentru orice problema intampinata, nu ezita sa ne contactezi prin email ( contact@patiser.ro) sau telefon ( ).
4.CUM VERIFIC DACA PRODUSUL ESTE ELIGIBIL PENTRU RETUR?
Un produs este eligibil pentru retur daca este in aceeasi stare in care a fost livrat (nu prezinta: zgarieturi, deteriorari, accesorii lipsa, ambalaj incomplet, socuri electrice).
Contact si program de lucru
Adresa: Strada Transilvaniei, Nr. 5, Cisnadie, jud. Sibiu
E-mail: office@patiser.ro
Program de lucru: Luni - Vineri: 08:00 - 16:00;
Telefon: 0744-878.975
5.IN CAT TIMP PRIMESC BANII INAPOI IN URMA RETURULUI EFECTUAT?
Banii se returneaza in maxim 14 zile de la primirea produsului de catre patiser.ro, in contul indicat la completarea formularului 14 de zile drept de retur. Daca plata a fost efectuata cu card bancar online, restituirea se va efectua in contul respectiv.
6.DACA PRETUL AFISAT ESTE DIFERIT DE PRETUL REAL?
Preturile produselor de pe www.patiser.ro sunt exprimate in lei, includ TVA si sunt valabile sub rezerva erorilor umane de introducere. Daca ai comandat un produs cu pretul afisat eronat, vei fi contactat prin e-mail sau telefonic pentru a valida comanda in noile conditii.